Головна Аналітика ОСЦПВ (ОСАГО). Обираємо страхову компанію

ОСЦПВ (ОСАГО). Обираємо страхову компанію
Неділя, 05 червня 2011, 15:48

ОСЦВ (ОСАГО)Якщо Ви обираєте страхову компанію, то краще всього придбати поліс там, де Ви добре знайомі з акціонерами або топ-менеджментом. Якщо такими корисними зв'язками Ви все ще не обзавелися, то при покупці ОСЦВ (ОСАГО) потрібно бути вкрай обережними і врахувати безліч чинників, щоб не залишитися біля розбитого ... автомобіля

В Україні існує ціла армія автолюбителів, які вважають ОСЦВ зайвим. Логіка такого рішення проста: оскільки ОСЦВ - це страхування відповідальності, і виплати буде отримувати потерпіла сторона, то моя страховка - їхня проблема. До недавнього часу такий підхід працював, але поступово з'являється все більше досвідчених громадян, які стягують збитки в судовому порядку з винної сторони. А вже потім винна сторона звертається за відшкодуванням до свого страховика. Тому, мати ОСЦВ - корисно і вигідно.

Тепер про те, як правильно вибирати страхову компанію. Страхування - це не благодійність. Вибираючи, де Ви збираєтеся застрахуватися, потрібно чітко усвідомлювати, що майбутні страхові виплати формуються із страхових внесків в сьогоденні. І якщо на етапі укладання договору, Ви бачите надто привабливі умови, то цілком ймовірно, що страховик зараз не створює необхідного ресурсного запасу на майбутнє. Очевидно, він сподівається на те, що від виплат можна буде ухилитися або затягнути законними способами терміни відшкодування, а іноді він просто піклується тільки про залучення нових клієнтів, не прогнозуючи майбутнє.

Держава чітко регламентує всі нюанси ОСЦВ. На відкуп страховикам дається розмір франшизи і ціновий діапазон вартості поліса. Саме в цих рамках маневрують страхові компанії, заманюючи до себе довірливих клієнтів. Остерігайтеся, якщо Вам пропонують ОСЦВ (ОСАГО) з нульовою або зниженою франшизою за ціною звичайного страхування. Продаючи такі поліси, компанія повільно, але впевнено створює собі фінансові проблеми.

Побачивши два схожих товари, один з яких коштує більше, зазвичай споживачі задають питання: чому він дорожче? У страхуванні Ви повинні діяти строго навпаки і з'ясувати, чому при рівних умовах цей поліс дешевше, ніж такий же у інших компаній? Можливо, це зовсім не те, на чому Ви готові економити. До того ж різниця у вартості підозрілої і хорошої надійної страховки в абсолютних величинах мізерна. Вона зазвичай не перевищує вартості 2,5 мийок автомобіля. Це не ті гроші, економія яких буде критична для бюджету автомобіліста.

Другий чинник, який повинен Вас насторожити - гіперактивна рекламна кампанія. Особливо, якщо вона спрямована на залучення клієнтів під ОСЦВ (ОСАГО). Пояснюється це тим, що саме такий вид страхування - високоризикований і самий малоприбутковий для страхових компаній. Роздмухуючи так званий "моторний" портфель, компанія сама заганяє себе в глухий кут, з якого потім буде дуже важко вибратися. А всі труднощі компанії рано чи пізно перекладаються на плечі клієнтів.

І третій чинник - це наявність посередників. Українська практика роботи через страхових посередників нічим не відрізняється від міжнародної, а саме - вартість поліса однакова як в офісі страхової компанії, так і у посередника. Але, купуючи поліс через посередників, Ви, разом зі страховою, оплачуєте їх послуги. При цьому, в більшості випадків посередник не збирається займатися супроводом клієнта. Для того, щоб з'ясувати які функції він готовий на себе взяти, досить поставити йому кілька запитань з серії: "Що мені робити у випадку аварії"? Відповіді в стилі: "Дзвоніть у страхову і розбирайтеся з нею" чітко вказую на те, що ця людина - зайва ланка, в послугах якого Ви навряд чи потребуєте.

Виходячи з останнього аналізу ринку, посередницька комісія може складати до 50% від Вашого внеску. При такому положенні справ страховик не отримує необхідних коштів і не може сформувати достатнього ресурсу для виплат у майбутньому. Ось і виходить замкнуте коло, коли виплати за минулими випадками йдуть з поточних надходжень, і ніхто не думає про майбутнє. Однак, рано чи пізно така фінансова піраміда незмінно звалиться. А ті, хто безвідповідально вибирав собі страхового партнера, зіткнутися з тим, що даремно витратили свої гроші, інвестувавши їх в ненадійні інструменти.

У хороших страховиків є принцип: "Краще відмовити в страхуванні, ніж відмовити у виплаті". Але ОСЦВ (ОСАГО) - обов'язкове страхування, яке водій зобов'язаний придбати, і, відповідно, страхова зобов'язана продати. Тому в надійних і грамотних компаніях умови по ОСЦВ будуть не найпривабливішими.

Рекомендації

Для того, щоб не обпектися на ОСЦВ, слідуйте простим принципам:

- вдаючись до послуг посередників, з'ясуйте, задаючи "правильні" питання, наскільки посередник готовий Вас супроводжувати в подальшому.

- вибирайте компанію, яка не вкладає значні кошти в зовнішню рекламу і залучення клієнтів під ОСЦВ.

- вибирайте компанії, які не пропонують Вам поліси з нульовою франшизою за ціною стандартної страховки. Ціна такого поліса орієнтовно в 2 рази вище.

Сім разів відміряй, один відріж - цей принцип як не можна краще підходить до процесу вибору страхового партнера. Страхування може зняти з Вас безліч головного болю, а може, навпаки, додати. І по якому шляху Ви підете, залежить тільки від того, як відповідально ви поставитесь до свого вибору.

Джерело: http://news.ligazakon.ua/news/2011/6/2/44304.htm

Страховые компании Украины: какие есть и как выбрать? Читайте на https://besure.com.ua.