Головна Захист прав споживачів Позовні заяви Позовна заява про стягнення неустойки у зв’язку із ненаданням товару аналогічної марки з обмінного фонду та прострочення термінів повернення товару з гарантійного ремонту

Позовна заява про стягнення неустойки у зв’язку із ненаданням товару аналогічної марки з обмінного фонду та прострочення термінів повернення товару з гарантійного ремонту
П'ятниця, 27 травня 2011, 21:40

До ________ районного суду м.___________ адреса:________________________________

Позивач: Особа_1, проживаю за адресою:______________________________, тел.:__________________________________

Відповідач: фізична особа-підриємець Особа_2, проживає за адресою:______________________________, тел:___________________________________

Позовна заява

про стягнення неустойки у зв’язку із ненаданням телефону з обмінного фонду та прострочення термінів повернення телефону з гарантійного ремонту

8 лютого 2007 року в магазині «Фішка»,  що розташований в м.  Глухові по вул.___________,  де відповідач здійснює торгівлю мобільними телефонами,  я Особа_1 придбав мобільний телефон марки «Соні Еріксон»,  модель К-790І за 1989 грн. Однак,  в жовтні 2007 року придбаний телефон перестав працювати належним чином - в ньому перестала працювати функція дзвінка,  що унеможливлювало його подальше використання.

8 листопада 2007 року я звернувся до відповідача з письмовою вимогою провести гарантійний ремонт телефону, а на час ремонту з обмінного фонду надати мені мобільний телефон аналогічної марки. Але відповідач запропонував мені телефон,  який не був аналогічний придбаному. В зв'язку із цим я не здав відповідачу телефон на гарантійний ремонт,  а сам звернувся до авторизованого центру фірми «Соні» в м.  Суми з проханням відремонтувати телефон. Однак,  в цьому центрі мені повідомили,  що представлений мною гарантійний талон на телефон не є фірмовим гарантійним талоном фірми «Соні Еріксон»,  а тому вони не можуть провести гарантійний ремонт мого телефону. Також роз'яснили, що із представленим гарантійним талоном я можу звернутися лише до фірми - продавця.

В зв'язку із цим 15 листопада 2007 року мені довелося повторно звернувся до відповідача з проханням провести гарантійний ремонт телефону. Телефон був прийнятий до ремонту і після його проведення,  28.11.2007 року відповідач повернув мені телефон разом із новим фірмовим гарантійним талоном.  В той же час наданий фірмовий гарантійний талон був неповністю заповнений,  що також унеможливлювало його використання у спеціалізованому сервісному центрі на випадок ремонту.

...

Отриманий пароль необхідно ввести в це поле і натиснути "Активувати".
УВАГА пароль буде дійсний тільки для одного документа: