Головна Захист прав споживачів Позовні заяви Зразок позовної заяви про безоплатне усунення недоліків товару неналежної якості та стягнення неустойки

Зразок позовної заяви про безоплатне усунення недоліків товару неналежної якості та стягнення неустойки
П'ятниця, 26 листопада 2010, 09:26

До _________ районного суду м.__________, адреса:________________________________

Позивач: Особа_1, поживаю за адресою:______________________________, тел.:__________________________________

Відповідач: приватний підприємець Особа_2, зареєстрований за адресою:______________________________, тел.:__________________________________

Позовна заява

про безоплатне усунення недоліків товару неналежної якості та стягнення неустойки

18 квітня 2008 р. між мною та відповідачем Особою_2 був укладений договір на доставку і установку у моїй квартирі металопластикових вікон і балконних дверей. В цей день були зроблені заміри і я вніс аванс в сумі 4000 грн.

12 травня 2008 року співробітниками відповідача мені відповідно до договору були установлені металопластикові вікна та балконні двері, після чого я згідно договору заплатив залишок суми 1750 грн. В цей же день коли я відкрив балконні двері, то ручка дверей відпала і залишилась у мене в руці. Як я з'ясував у наслідок бракованого кріплення ручки дверей. Окрім того виявив відсутність відливу наріжного підвіконня, а також відсутність кріплення для протимоскітної сітки. Хоча всі ці роботи і товари були включені в  умови договору.

В цей же день я подзвонив відповідачу і поставив його до відома про те, що товар який він мені продав неналежної якості і, що ручка двері відпала, а також про інші виявлені недоліки. На що відповідач пообіцяв усунути недоліки. Через де який час навідались співробітники відповідача і недоліки товару не усунули мотивуючи це недоліками виробника, пообіцяли наступним разом все виправити.

27 травня 2008 року сплинув 14-денний строк для усунення недоліків  відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

28 травня 2008 року я відправив відповідачу письмову вимогу в якій виклав претензії що до виявлених недоліків та щодо безоплатного усунення недоліків товару неналежної якості. Через деякий час співробітники відповідача встановили мені кріплення для протимоскітної сітки, та закріпили відлив. А суттєві недоліки - заміну кріплення ручки балконної двері так і не усунули.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживача» - ст.8 ч.1 у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.

...

Отриманий пароль необхідно ввести в це поле і натиснути "Активувати".
УВАГА пароль буде дійсний тільки для одного документа: