Головна Захист прав споживачів Позовні заяви Позовна заява про заміну товару неналежної якості та стягнення моральної шкоди

Позовна заява про заміну товару неналежної якості та стягнення моральної шкоди
П'ятниця, 26 листопада 2010, 10:59

До __________ районного суду м.___________, адреса:__________________________________

Позивач: Особа_1, проживаю та зареєстрований за адресою:________________________________, тел.:____________________________________

Відповідач: ФОП Особа_2, зареєстрований за адресою:_______________________________, тел.:___________________________________

Позовна заява

про заміну товару неналежної якості та стягнення моральної шкоди

20 грудня 2007 року я придбав холодильник фірми «LIEBHERR» модель СР 3503 210, серійний номер 250876257 при цьому відповідач надав трирічну гарантію. Разом з тим,  через рік та чотири місяця холодильник потік та перестав працювати. В період гарантії зазначений товар виявився неналежної якості, що об’єктивно підтверджується актом прийому виробу та протоколом огляду від «__»__________року.

Дефект придбаного товару виявився істотним та я звернувся до відповідача із письмовою вимогою про заміну товару на аналогічний товар належної якості. Відповідач відмовив і запропонував повернути мені кошти, сплачені за холодильник, але від такої пропозиції я відмовився, з огляду на те, що ціна аналогічного товару порівняно з часом придбання значно виросла, та таке врегулювання спірного питання порушує мої права як споживача.

За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.

Крім того, відмовою відповідача по заміні товару неналежної якості на товар належної якості мені було завдано значної моральної шкоди. Будучи інвалідом ІІІ групи я придбав у відповідача холодильник, як необхідну побутову техніку. Виявивши, що придбаний товар неналежної якості, я намагався використати своє право на його заміну, але відповідач відмовив мені в цьому, у зв’язку з чим довгий час я витратив на переговори з відповідачем, листування з ним, відчував душевні страждання, так як порушуються мої права споживача, тривалий час я був позбавлений можливості організувати собі додатковий заробіток, був вимушений витрачати кошти для оплати послуг адвоката.

Моральна шкода полягає в переживаннях, які я зазнав у зв’язку з придбанням не якісного товару та відмовою відповідача у заміні неякісного товару. Втратою можливості зберігати продукти харчування у необхідних умовах, наслідками чого у мене змінився ритм життя та моєї діяльності, витрачено додаткових зусиль для зберігання продуктів та було витрачено багато часу на захист своїх прав споживача.

Враховуючи викладене, вважаю, що компенсацією за мої душевні переживання є стягнення з відповідача 3000 гривень моральної шкоди. 

...

Отриманий пароль необхідно ввести в це поле і натиснути "Активувати".
УВАГА пароль буде дійсний тільки для одного документа: