Головна Захист прав споживачів Позовні заяви Зразок позовної заяви про заміну товару неналежної якості на аналогічний товар належної якості та відшкодування моральної шкоди

Зразок позовної заяви про заміну товару неналежної якості на аналогічний товар належної якості та відшкодування моральної шкоди
П'ятниця, 26 листопада 2010, 11:42

До __________ районного суду м.___________, адреса:__________________________________

Позивач: Особа_1, проживаю та зареєстрований за адресою:________________________________, тел.:____________________________________

Відповідач: СПД Особа_2, зареєстрований за адресою:_______________________________, тел.:___________________________________

Позовна заява

про заміну товару неналежної якості на аналогічний товар належної якості та відшкодування моральної шкоди

13.11.2007 року я придбала у відповідача м’який диван та два розкладні крісла загальною вартістю 3600 грн. Укладення договору купівлі-продажу підтверджується товарним чеком.

Продаючи мені вказаний товар, відповідач гарантував його якість. Однак до закінчення гарантійного строку використання придбаного товару, я виявила поламку кутового дивану, а на кріслах для відпочинку розійшлася тканина по швах. В зв’язку з цим я 28.03.2008 року звернулася до відповідача із вимогою усунути виявлені недоліки. Працівниками магазину товар відправлено на виробництво на фабрику в м.Тернопіль, дефекти усунуті, про що складено акт від 11.06.2008 року. Відповідач Особа_2 особисто зафіксував, що шви на кріслах зшито вручну, і термін дії гарантії продовжив до 01.09.2009 року.

До закінчення даного гарантійного строку товар знову став непридатним до використання, тканина на кріслах та дивані вдруге розійшлася, і 11.08.2009 року я знову звернулася до відповідача із вимогою усунути дефекти або замінити товар на аналогічний належної якості, однак відповідач на цей раз відмовився це зробити. Внаслідок придбання товару неналежної якості я перенесла моральні страждання, переживання, я змушена постійно витрачати свій час для захисту своїх прав як споживача, нести певні витрати.

Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець  (виробник,  виконавець)  зобов'язаний  передати споживачеві  продукцію належної якості,  а також надати інформацію про цю продукцію.

Відповідно до ст. 8 вказаного Закону при виконанні гарантійного ремонту  гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. Зазначений час обчислюється від дня,  коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.

...

Отриманий пароль необхідно ввести в це поле і натиснути "Активувати".
УВАГА пароль буде дійсний тільки для одного документа: