Головна Захист прав споживачів Позовні заяви Позовна заява про заміну товару неналежної якості та стягнення неустойки

Позовна заява про заміну товару неналежної якості та стягнення неустойки
П'ятниця, 26 листопада 2010, 13:23

До __________ районного суду м.___________, адреса:__________________________________

Позивач: Особа_1, проживаю та зареєстрований за адресою:________________________________, тел.:____________________________________

Відповідач: ФОП Особа_2, зареєстрований за адресою:_______________________________, тел.:___________________________________

Позовна заява

про заміну товару неналежної якості та стягнення неустойки

06.11.2009 в магазині «Строй сервіс» у фізичної особи-підприємця Особи_2 я купив двоконтурний газовий котел «Атон» моделі АОГВМНД-7ЕВ №4204 для облаштування  квартири індивідуальним опаленням та гарячою водою, сплатив 2130грн., що підтверджується товарним чеком.

При купівлі котел був оглянутий і зовнішніх дефектів не мав. Доставлений товар був продавцем до під’їзду будинку, мною доставлений до квартири.

При розпаковці котла мною було встановлено що вказівна стрілка приладу контролю температури води і котла не знаходиться на осі приладу, а займає вільне положення в корпусі приладу, в наслідок чого контроль теплових параметрів теплоносія та котла не можливий. При несправності котла експлуатація його неможлива та заборонена, на що вказують вимоги з техніки безпеки, зазначені в паспорті котла. Таким чином придбаний мною товар є виробом неналежної якості та небезпечним.

16.11.2009 року я звернувся до продавця з письмовою вимогою про усунення дефектів котла чи заміни його на такий самий котел належної якості. Через відмову працівників в отриманні моєї вимоги в магазині, я відправив її по пошті. Однак протягом 14 днів продавцем  не  виконані вимоги, тому 02.12.2009 року я вдруге направив заяву про заміну котла неналежної якості на такий же котел належної якості, така вимога була проігнорована.

Під час купівлі котла так і подалі продавцем не була надана інформація про сервісні центри та підприємства, які виконують гарантійний ремонт виробу, не надана адреса заводу-виробника, не надана інформація про можливі недоліки виробу та наслідки цих недоліків. В зв’язку з відсутністю даної інформації я не маю можливості  звернутися з питання гарантійного ремонту виробу чи його заміни заводом-виробником.

Я не мав доступної інформації про ціну виробу. Діями відповідача порушуються  мої права як споживача на отримання товару належної якості, на інформацію про  гарантійний ремонт виробу, розташування заводу виробника та ін.

Відповідач Особа_2 згідно свідоцтва від 14.11.2006року є фізичною особою-підприємцем.

Між мною і відповідачем 06.11.2009 року був укладений договір роздрібної купівлі-продажу.

...

Отриманий пароль необхідно ввести в це поле і натиснути "Активувати".
УВАГА пароль буде дійсний тільки для одного документа: