П'ятниця, 26 листопада 2010, 11:42 |
До __________ районного суду м.___________, адреса:__________________________________ Позивач: Особа_1, проживаю та зареєстрований за адресою:________________________________, тел.:____________________________________ Відповідач: СПД Особа_2, зареєстрований за адресою:_______________________________, тел.:___________________________________ Позовна заява про заміну товару неналежної якості на аналогічний товар належної якості та відшкодування моральної шкоди 13.11.2007 року я придбала у відповідача м’який диван та два розкладні крісла загальною вартістю 3600 грн. Укладення договору купівлі-продажу підтверджується товарним чеком. Продаючи мені вказаний товар, відповідач гарантував його якість. Однак до закінчення гарантійного строку використання придбаного товару, я виявила поламку кутового дивану, а на кріслах для відпочинку розійшлася тканина по швах. В зв’язку з цим я 28.03.2008 року звернулася до відповідача із вимогою усунути виявлені недоліки. Працівниками магазину товар відправлено на виробництво на фабрику в м.Тернопіль, дефекти усунуті, про що складено акт від 11.06.2008 року. Відповідач Особа_2 особисто зафіксував, що шви на кріслах зшито вручну, і термін дії гарантії продовжив до 01.09.2009 року. До закінчення даного гарантійного строку товар знову став непридатним до використання, тканина на кріслах та дивані вдруге розійшлася, і 11.08.2009 року я знову звернулася до відповідача із вимогою усунути дефекти або замінити товар на аналогічний належної якості, однак відповідач на цей раз відмовився це зробити. Внаслідок придбання товару неналежної якості я перенесла моральні страждання, переживання, я змушена постійно витрачати свій час для захисту своїх прав як споживача, нести певні витрати. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Відповідно до ст. 8 вказаного Закону при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.
|